lauantai 26. heinäkuuta 2008

Ihania kesäpäiviä

On ihanaa kun on ollut aurinkoista ja lämmintä! Eikä ole satanut yhtään! Me ollaan oltu tosi paljon ulkona leikkimässä. Meillä on ollut nurmikolla viltti ja evästä mukana.


Sain viime kesänä haavin ja olen pyydystänyt siihen perhosia. Niitä on kiva katsella ja sitten päästää vapaaksi. Tykkään myös muista ötököistä ja eläimistä. Yhtenä iltana meidän keittiön ovella oli sammakko, mutta äiti ei antanut minun ottaa sitä sisälle. Juhannuksena Renkajärven mökillä me löydettiin Vaarin kanssa sisilisko, joka oli ihan kohmeessa. Vaari lämmitti sitä käsissään ja antoi sitten minulle käteen. Kun sisilisko lämpeni se alkoi kipitellä pitkin kättäni. Vein sen puupinon päälle ja se kipitti omaan kotiinsa.
Eilen iskä huomasi, että minun haavissani on reikiä. Sain kaksi perhosta kiinni, mutta ne pääsivät haavin isoimmasta reiästä lentämään karkuun. Tänään minulle ostettiin uusi haavi kaupasta.
Naapurin poikien kanssa me leikitään pihalla kotia ja tehdään leikkiruokaa. Ollaan me myös hippaa ja käydään välillä leikisti ongella. Ulkona on kiva leikkiä kun on kavereita!

Ei kommentteja: